Het is (heel klein en onduidelijk op de achtergrond) de Lorelei aan de Rijn in Duitsland.
onderstaand plaatje is vanaf de andere kant genomen door mij.

Toegevoegd op 23-06-2009 07:40:52
voor de duidelijkheid: jouw foto is genomen, links om de hoek van de berg die aan de linkerkant uitloopt op de Rijn.
De naam van het plaatsje zelf is Sankt Goar en het uitzichtspunt waarvan je foto genomen is is Burg Rheinfels.
Links van de kerk is de Rheinstrasse (9).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Heiligenblut

Toegevoegd op 22-06-2009 14:05:48
nee, ik heb het fout
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het komt me bekend voor, weet ook bijna zeker dat ik er wel eens doorheen gereden ben. Duitsland (of was het Luxemburg)?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij het zwarte woud ofzo? Kan het niet helemaal plaatsen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mönschau?
Kan zoveel zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duitsland...... Ik ben er zelf ook wel eens geweest en het uitzicht is er echt fantastisch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik dacht gelijk aan Duitsland. Ik herken het wel of in ieder geval iets wat erop lijkt. Maar helaas weet ik geen naam te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt zo'n plaats die je ziet bij een reisje langs de Rijn.
Ergens in Duitsland volgens mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kerkje lijkt heel erg op de Pfarrkirche in Ediger-Eller, aan de Moesel.

Toegevoegd op 23-06-2009 09:28:52
Oke, tweede poging:
St. Goar am Rhein
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Rijn -> Rijngebied?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Marcel 71;

Dat is Sankt Goar am Rhein.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ergens in Luxemburg denk ik. Inderdaad schilderachtig plaatje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Moezel, in Duitsland.